Blog - czyli co w trawie piszczy
Dowiedz się o najnowszych trendach oraz najważniejszych narzędziach marketingowych. Na naszym blogu rozpalamy wyobraźnię,
dzielimy się doświadczeniem i podsyłamy pomysły na dobrze realizowane kampanie marketingowe. Wystarczy czytać!
![](https://salonreklamy.pl/wp-content/uploads/2023/09/grafiki-blog2.jpg)
Greenwashing czyli ekościema
W miarę rosnącej świadomości środowiskowej konsumentów można zaobserwować pewien trend na bycie „eko”.
Niestety coraz częściej za zieloną fasadą utkaną z górnolotnych założeń i innowacyjnych rozwiązań stoi fałsz
i zaokrąglanie faktów.
![](https://salonreklamy.pl/wp-content/uploads/2023/01/3-1024x1024.jpg)
Bądź na czasie! Real-Time Marketing
Jak pozostać w pamięci naszych odbiorów? – to kluczowe pytanie dla każdego marketingowca. Często głowimy się i troimy, żeby nasza marka i produkt były jak najlepiej kojarzone, pozostając
w pamięci odbiorcy jak najdłużej. Jednak współczesny świat rządzi się swoimi prawami.
![](https://salonreklamy.pl/wp-content/uploads/2023/09/grafiki-blog4-1024x1024.jpg)
Zakazana reklama. Jakich błędów unikać?
Co w przypadku, gdy rynkowy rywal stosuje nieetyczne zagrania? Ten obszar jest regulowany przez ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Czy wszystkie tricki w reklamie są dozwolone? Odpowiedź brzmi NIE.
![](https://salonreklamy.pl/wp-content/uploads/2023/10/grafika_gen_z_1080x1080_www-01-1024x1024.png)
Preferencje 23% polskich konsumentów
Czy wiesz, jak dotrzeć do młodszych odbiorców? Generacja Z to dynamiczna grupa młodych konsumentów, która wymagają odmiennych strategii marketingowych. W naszym artykule dowiesz się, jak poznać te preferencje i wykorzystać je do skutecznych kampanii reklamowych.
![](https://salonreklamy.pl/wp-content/uploads/2023/10/blog_salon_reklamy.jpg)
O Patagonii: „Nie kupujcie naszych kurtek!”
Czy słyszałeś kiedyś o firmie odradzającej klientom zakup swoich produktów? Nie jest to częsta praktyka, zważywszy na konsekwencje finansowe wiążące się z takim apelem. Mimo to istnieje marka, która zastosowała hasło “Nie kupuj tej kurtki!”
i właśnie przez to osiągnęła jeszcze większy sukces. Zachęcamy do zapoznania się z historią marki Patagonia.