RTM – na czym to polega?
Real-Time Marketing, w skrócie RTM, to ciekawe i kreatywne działania marketingowe wykorzystujące rozgrywające się na bieżąco wydarzenia. Czyli innymi słowy działania „tu i teraz”. Dlatego właśnie warto zauważyć, iż szczególnie dobrym narzędziem do publikowania tego typu treści są social media, w których możemy bezpośrednio komunikować się z odbiorcami naszych działań, wejść z nimi w interakcję, a co najważniejsze możemy ponieść w nich wodzę naszej wyobraźni…
Przepis na sukces / Gwarancja sukcesu
Znajomość komunikacji w mediach społecznościowych, biegłość w monitorowaniu aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie, błyskotliwość i nieco poczucia humoru! – to idealny przepis na udany RTM w oparciu o naszą markę.
Poniżej przedstawiamy Wam całkiem fajne kampanie stworzone w oparciu o RTM:
Warto przyglądać się sposobowi działania tej marki w sieci, są niezaprzeczalnymi mistrzami w zakresie RTM, poniżej przykład nawiązujący do słynnego ślubu, wtedy jeszcze „księcia” Harrego.
Przezabawny przykład z minionej już afery związany z „Tajemniczym lagunem z Krakowa” który okazał się być zwykłym croissantem…
Jakie korzyści?
Odpowiednie wykorzystywanie RTM z całą pewnością wzbudzi pozytywne emocje względem Waszej marki. Dodatkowo to sposób na pokazanie, że jesteście nowocześni, orientujecie się w bieżących wydarzeniach i co najważniejsze jesteście kreatywni!
Wskazówki – Czas to pieniądz…
W tym przypadku to powiedzenie nabiera prawdziwych znaczeń… Real-Time Marketing opiera się na szybkich działaniach przyciągających uwagę naszych odbiorców, którzy dzięki temu mogą stać się naszymi klientami, co w skutku z całą pewnością przełoży się na naszą sprzedaż…
Jednak, aby to zrealizować musimy pamiętać o kilku podstawowych zasadach:
Podstawowe zasady Real Time Marketing:
RTM – Szansa czy zagrożenie?
Real-Time Marketing to szansa dla każdego przedsiębiorstwa, jednak trzeba pamiętać o odpowiednim i uważnym jego przeprowadzaniu, aby działania RTM nie obróciły się przeciwko nam stając się naszym zagrożeniem.
Mamy nadzieję, że teraz z chęcią będziecie wykorzystywać go w swoich działaniach – a jeżeli potrzebujecie pomocy, Salon Reklamy chętnie zawładnie Waszymi social mediami!
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |